انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران چه زمانی برگزار می شود؟

 

 

انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران چه زمانی برگزار می شود؟ابهام در برگزاری زمان انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، انتخاباتی که ابتدا قرار بود اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود اما اکنون زمان قطعی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 


 

سندیکای بیمه گران ایران بایاد آوری رو  به اتمام  بودن دوره دبیرکل فعلی،  روز دوشنبه ۱۸ مردادماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتخابات در تاریخ اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

افرادی  که تمایل به احراز سمت دبیرکلی را دارند هم می‌توانند از تاریخ ۱۸ مردادماه تا تاریخ ۲۵ مردادماه ثبت نام کنند.

 

اندک مدتی بعد،مجید بختیاری رییس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام  کرد که باتوجه به درخواست تعدادی از مدیران عامل شرکت های بیمه ای و تایید هیات رییسه سندیکا، مدت ثبت نام برای داوطلبی شرکت در انتخابات دبیرکلی سندیکا  تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۶ شهریورماه سالجاری تمدید شده است.

 

اما جای خالی یک چیز در این اطلاعیه به خوبی خودنمایی کرد.

 

 در این اطلاعیه  باتوجه به تمدید زمان ثبت نام، اشاره‌ای به زمان دقیق  برگزاری انتخابات نشد، هرچند که گویا، انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تا قبل از روز ۲۵ شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

گفته می شود که تا اکنون ، یعنی از زمان آغاز ثبت نام از علاقه مندان به حضور در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران،  تنها سیدمحمد کریمی دبیر کل فعلی سندیکای بیمه گران ثبت نام کرده است.

 

انتخابات دوره قبلی دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ ۲۵ شهریورماه ۹۸ با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و از ۳۲ رای ماخوذه، سید محمدکریمی با ۱۹ رای دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران شد.


8/22/2021 10:31:11 AM

موارد مشابه